
למה משווקים רבים נסגרים?
משווק מורשה של בזק בינלאומי? כדאי שתדע את זה! איך השינויים בשוק התקשורת משפיעים על המשווקים המורשים? עקב השינוי שיכנס לתוקף ב3 באפריל, איחוד תשתית
לידים של חברת פלאפון, פרטנר, 012, 019, we4g, רמי לוי תקשורת, גולן טלקום, סלקום, הוט מובייל
לקבלת הצעת מחיר צרו קשר ונשמח לעזור!
ענף הסלולר הינו בין הענפים היותר תחרותיים הקיימים בארץ כאשר הוא רווי בחברות תקשורת אשר מעסיקות אלפי עובדים ומשווקים מורשים אשר תפקידם הוא לשווק ולפרסם את המוצרים והשירותים השונים שהחברה מציעה ובמיוחד להוביל למכירות גבוהות מאוד אשר ישפיעו על עתיד החברה.
באופן כללי, חברות התקשורת והמשווקים המורשים, נמצאים במרדף תמידי אחר הלידים מתוך מטרה שהם יהיו כמה שיותר איכותיים על מנת שזמן תהליך המכירה יהיה קצר מאוד ויוביל לסגירת עסקה שזו המטרה העיקרית.
על מנת להצליח בתחרות על כל ליד אשר בסופו של דבר יהפוך ללקוח קבוע בחברה, יש צורך לבצע פעולות פרסום ושיווק מתקדמות ומתוחכמות מאוד, על מנת להגיע לכל אחד ואחת מהלקוחות המתלבטים או כאלה שנמצאים אצל המתחרים וניתן לפתות אותם בתנאי עסקה אטרקטיביים, לעבור לחברה אחרת.
אחת הפעולות היותר מומלצות לכל עסק אשר עבודתו מתבססת על השגת לידים איכותיים כמנוע כלכלי לטווח הארוך, היא לרכוש לידים מחברה אשר מומחית בהשגת לידים בשיטות פרסום ושיווק שונות ולמעשה עושה עבורכם את כל עבודת הפרסום ובונה מאגר לידים איכותיים אשר מתבסס על קריטריונים אשר נועדו לסנן את הלידים הפחות איכותיים ולהשאיר רק את הלידים החמים אשר להוטים לסגור עסקה וכל שנותר הוא להתקשר אליהם ולחתום.
חברות להשגת לידים, מתמחרות כל ליד בהתאם לערך שלו עבור הלקוח כלומר, לידים למוצרי יוקרה אשר ערכם גדול יותר, עלותם תהיה גבוהה יותר מאשר לידים למוצרים פשוטים יותר כך שעלויות הלידים יכולות לנוע בין 7 ₪ לליד לבין כמה מאות שקלים ויותר ללידים בעלי תמורה כספית גבוהה יותר ללקוח.
קניית לידים הינה פעולה מהירה אשר משיגה עבורכם מאגר לידים בהתאם לכמות המתבקשת. אמנם מדובר בפעולה כספית אך כזאת שיש לה ערך רב אשר עולה על סכום ההשקעה בלידים. בנוסף, רכישת לידים, אפקטיבית מאוד עבור חברות שאין להם את פריווילגיית הזמן לביצוע פעולות שיווק ופרסום אורגניות אשר את תוצאותיהן תוכלו להרגיש רק כעבור מספר חודשים דבר אשר יוביל לפגיעה כלכלית קשה בחברה.
משווקים מורשים של מוצרים ושירותים בתחום התקשורת, יקומו או יפלו על איכות הלידים אותם הם ישיגו ולצורך כך הם משקיעים משאבים רבים ופעולות שיווק ופרסום רבות ומגוונות בערוצי תקשורת שונים וזאת על מנת להשיג כמה שיותר לידים איכותיים ולא כאלה אשר יבזבזו עבורם משאבים רבים של זמן שאינו מנוצל לסגירת עסקאות.
כל משווק מורשה, רוצה בסוף כל יום עבודה, לראות כי הוא סגר כמות נכבדה של עסקאות אשר הניבו לו עמלות גבוהות אותם הוא יקבל מהחברה אשר נותנת לו את הזיכיון למכור את מוצריה ושירותיה.
יום שבו משווק מורשה אינו הגיע למכסה של כמות עסקאות מינימלית שהוא הציב לעצמו, הינו יום אשר יוביל להפסדים ומכאן החשיבות העליונה בהשגת לידים איכותיים אשר המרחק בינים לבין סגירת עסקאות, הוא קצר בהחלט.
כל משווק מורשה, פועל בכמה גזרות עיקריות אשר באמצעותן הוא יצליח להקים מאגר של לידים איכותיים אליהם הוא יפנה תוך זמן קצר ויקצור את הפירות עליהם עמל תקופה ארוכה. ישנם כמה דרכים עיקריות בהם משווקים מורשים פועלים על מנת להשיג לידים איכותיים והם:
משווק מורשה של בזק בינלאומי? כדאי שתדע את זה! איך השינויים בשוק התקשורת משפיעים על המשווקים המורשים? עקב השינוי שיכנס לתוקף ב3 באפריל, איחוד תשתית
לידס נט הוקמה בשנת 2019 במטרה מרכזית אחת והיא לעשות לכם סדר בעולם התקשורת כדי שנבצע עבורכם את כל העבודה הקשה ונאפשר לכם לקצור את הפירות האיכותיים. כל עסק משקיע הון רב בתקציבי פרסום ושיווק במדיות השונות על מנת להשיג כמה שיותר לידים
ben@webmedia.co.il
058-7586606
ב.ס.ר 4 – מצדה 7 בני ברק