רכישת לידים

מעט על שירותי לידים

כל בעל עסק יודע שכדי להמשיך להתקיים מסחרית ולהניב רווחים, צריך להשיג לקוחות שירכשו את המוצר או השירות שהוא מספק.

על מנת לנסות ולהשיג לקוחות פוטנציאליים יש צורך לבצע פעולות שיווק וקידום מתקדמות שמטרתן להשיג לידים שהם למעשה לקוחות שהביעו עניין במוצר או בשירות שאתה כבעל עסק מנסה לקדם ולמכור, אלה לקוחות רוצים ממך מידע נוסף.
כל ליד שמגיע לבעל העסק, מכיל למעשה את פרטי הלקוח ויצירת קשר איתו וכל שנותר הוא לפנות לאותו לקוח ולהסביר לו בפירוט על המוצר אותו אתם מספקים על מנת לנסות ולסגור עסקה שתניב לכם רווחים רבים. בדרך לעסקה.
 

סוגי מודלים לרכישת לידים

תשלום לפי ליד מאפשר לכם לא לשכור את שירותיו של מנהל דיגיטל. ככל שירד מכם התעסקות בניהול, כך ישאר לכם זמן לנהל את העסק שלכם.
תשלום לפי סגירת עסקה מאפשר לכם לשלם רק עבור עסקה שנסגרה. ככל שתסגרו יותר ככה חברת הלידים תרוויח יותר = אינטרס משותף. 

סוגי לידים לרכישה

לידים חמים הם הלידים הטובים ביותר לעסק. מדובר בלקוחות שהביעו עניין עכשיו, ברגע זה, במוצרים של העסק שלך.
לידים קרים זה רשימות דאטה קרות של לקוחות שקנו בעבר או התעניינו במוצר דומה

3 יתרונות ברכישת לידים

  • רכישת לידים איכותיים מאפשרת תוצאות טובות יותר, וכצפוי הרווח של העסק יגדל!
  • רכישת לידים אינה מחליפה אדם דיגיטלי אלא מספקת לו עזרה ומיקוד לביצוע פעולות ומשימות שונות.
  • היתרון הנוסף ברכישת לידים למרכזי טלמרקטינג ומשווקים הוא בהכרח החיסכון בהוצאות הפרסום והתשלום לאדם דיגיטלי. אך לא רק החיסכון בהוצאות הפרסום בא לידי ביטוי, רכישת לידים איכותיים יכולה להביא לגידול במכירות.

מערכת CRM לניהול הלידים

מערכת CRM מתקדמת

שירות מערכת CRM למוקדי מכירות כולל בין היתר מאגר דאטה שנשמר אצלכם, הבנת צורכי הלקוח ושיפור איכות הפרסום, כך שהרוכשים יהנו מחוויה יותר טובה ובפרט גם העובדים שלכם. לאחר מכן, המשווק המורשה יוכל להתמקד בשיפור כמות המכירות ולהגדיל את יחס ההמרה, גם בעיני החברות אותן אתם משווקים. 

הקמת מוקדי טלמרקטינג

עזרה וייעוץ בהקמת מוקדי טלמרקטינג

מוקד טלמרקטינג הוא אחד הנכסים הגדולים של כל חברה ויש לו השפעה ישירה ורחבה על הפעילות הכלכלית של החברה. כאשר מוקד טלמרקטינג עובד באופן איכותי ועומד ביעדים אשר הציב לעצמו, החברה תוכל להמשיך לצמוח ולהתפתח ובעיקר לפתח אסטרטגיות אשר יובילו אותה לבסס את מקומה ברף החברות המובילות במשק. אחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחה של מוקד טלפוני, הוא ניהול המוקד. מדובר בתפקיד בעל חשיבות עליונה אשר מי שמחזיק בו, הינו אדם בעל ניסיון רב בניהול מוקדי טלמרקטינג ויודע כיצד להוביל את המוקד בבטחה אל עבר השגת המטרות שהוצבו לו.