קמפיין מוצרים - שופינג

ייצור לידים מקמפיין גוגל שופינג 

יצירת קמפיין שופינג

ניהול תקציב בקמפיין מכירות שופינג - Leadsnet

קמפיינים של גוגל שופינג מאפשרים לספקים ויבואנים לפרסם את המלאי שלהם בחנות אונליין על פי מילות מפתח ומיקום. באמצעות קמפיין פרסום מסוג שופינג אפשר למשוך יותר אנשים לאתר או לחנות המקומית. את המלאי מעלים דרך ה-Merchant Center ואת הקמפיין דרך Google Ads

צריכים עזרה בהעלאת המוצרים ל Merchant Center?

קמפיין שופינג ב-Google Ads

לאחר שנים שלא ניסיון, אני חולק את הניסיון האישי שלי, ואת התהליך שאני מבצע 

קמפיין שופינג מאפשר הצגת תמונה של המוצרים למשתמשים פעילים שמחפשים את המותג או השירות שלנו באינטרנט עכשיו. 

קמפיין גוגל שופינג הוא אחד מסוגי הקמפיינים שמקדמים את המלאי שלכם ברחבי האינטרנט על ידי הצגת תמונות של המוצר שלצידה כותרת, מחיר שם החנות ופרטים נוספים.

יתרונות:

  • לידים איכותיים יותר – הצגת פרטי המוצר לצד תמונה מאפשרת לגולש לקבל החלטה מושכלת יותר
  • עלות – כמו כל מודעה, גם זו מודעה עובדת על פי מכירה פומבית ועדיין נחשב לזולה יחסית לעומת קמפיין ברשת החיפוש
  • יכולת לנהל מלאי – היכולת לנהל את הקמפיין ותוך כדי להתמקד בניהול מלאי יכולה לאפשר לכם לבצע 2 פעולות יחד. 
  • מידע פרסומי חשוב – אפשר להשיג מידע אודות הקלקות על מוצרים ספציפיים ולהבין איפה יש ביקוש

איך אנחנו עושים את זה?

  • פותחים חשבון ב-Merchant Center ומכינים את הקובץ של המוצרים.
  • לקמפיין שופינג 2 סוגי מודעות.
  • תכנון תקציב – מגדירים תקציב חודשי התחלתי יחד אתכם.
  • מטמיעים כלי מעקב לניתוח הפניות שאתם מקבלים, שיחות, הודעות, לידים, רכישות ועוד. 
  • בסוף החודש תקבלו דו"ח מפורט אם המלצות, הוצאות ומסקנות.