קמפיין לרשת החיפוש

יצירת קמפיין לרשת החיפוש

רשת החיפוש היא מנוע החיפוש של גוגל שכולנו מכירים, והמודעות שלכם יכולות להופיע מעל החיפושים האורגניים בתדירות ובכמות בהתאם להשקעה כספית בהוצאות הפרסום

ניהול נכון של תקציב הפרסום

איך מנהלים תקציב לקמפיין ברשת החיפוש?

ניהול תקציב נכון מאפשר לנו לשמור על ROI חיובי. בעת הקמת קמפיין ברשת החיפוש נוכל לדעת על פי העלות הקלקה את ההוצאות העתידיות של הקמפיין.

רוצים לפרסם ולא יודעים מאיפה להתחיל?

קמפיין בגוגל אדס להגדלת המכירות

לאחר שנים שלא ניסיון, אני חולק את הניסיון האישי שלי, ואת התהליך שאני מבצע 

קמפיינים לרשת החיפוש מאפשרים הצגת מודעות למשתמשים פעילים שמחפשים את המותג או השירות שלנו באינטרנט עכשיו. 

קמפיין לרשת החיפוש הוא אחד מסוגי הקמפיינים שאפשר לעשות בגוגל אדוורדס  

יתרונות:

  • תוצאות מהירות – קמפיינים ברשת החיפוש יכולים לספק לכם מכירות, מתעניינים ולידים באופן מיידי, לעומת קידום אורגני. 
  • מיקוד קהל מסויים בלבד – ניתן להגיע למיקוד של קהלים רלוונטים לפי אזורים, גילאים. 
  • יש צורך רק בדף נחיתה או באתר ואין צורך בנכסים מיוחדים. 

 

איך אנחנו עושים את זה?

  • מחקר מילות מפתח – מאפיינים יחד איתכם את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק.
  • תכנון תקציב – מגדירים תקציב חודשי התחלתי יחד אתכם.
  • כתיבת מודעות – כותבים עבורכם מודעות רלוונטיות, חדשניות וייחודיות.
  • מעצבים/בונים עבורכם דף נחיתה או אתר אינטרנט. (במידה ואין) 
  • מטמיעים כלי מעקב לניתוח הפניות שאתם מקבלים, שיחות, הודעות, לידים, רכישות ועוד. 
  • בסוף החודש תקבלו דו"ח מפורט אם המלצות, הוצאות ומסקנות. 

למה כדאי להעזר במנהל קמפיינים? ניהול קמפיין דורש אופטימיזציה לאורך כל העבודה וזה יכול לחסוך לכם הרבה זמן וכסף אם תנהלו את זה באמצעות מנהל קמפיינים מקצועי.