מינוף קמפיין בגוגל

מינוף קמפיין בגוגל

היכולת למקסם את הפעילות השיווקית והפרסומית של העסק היא חשובה מאוד עבור כל העסקים. ההשקעה בפרסום מהווה סוג של הימור שיש חובה לקחת אותו. עסק לא יכול להצליח מבלי לפרסם, אך הוא גם לא יכול להרשות לעצמו להפסיד על קמפיין פרסומי לא יעיל, שהערך שלו הוא נמוך מההשקעה. הסוד למינוף קמפיין בגוגל הוא לדעת לקחת ליד, ולהפוך אותו לליד איכותי. בסופו של דבר, יחסי ההמרה באינטרנט הם מאוד נמוכים, וההקלקה היא כמעט לא קיימת. בעזרת כמה פעולות חשובות, אפשר לקחת את האנשים שנחשפים לקמפיין, ולא מקליקים, ללידים איכותיים מאוד.

הטמעות אפקטיביות

יש כמה שיטות למנף קמפיין בגוגל ובראש ובראשונה, יש להטמיע פיקסל של פייסבוק וגוגל, ואף פיקסל שמתממשק לגוגל אנליטיקס. ההטמעות הללו מאפשרות לנו למנף את התנועה הממוקדת מהפרסום בגוגל, אל תוך פרסום מתמשך. השיטות למינוף של פעילות שיווקית שהתבססה על מילות מפתח הן רבות, וכוללות רימרקטינג ברשת המדיה של גוגל, רימרקטינג ברשת החיפוש של גוגל ורימרקטינג ברשתות החברתיות. בעזרת רימרקטינג איכותי, אפשר לקחת את כל הלקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות, אך לא לחצו על הבאנקר או השתמשו בטופס מילוי הפרטים, ולייצר להם פרסומות המשך עד אשר יחליטו לבצע את הפעולה האקטיבית, ולהפוך ללידים איכותיים יותר, שמחפשים לבצע את הרכישה.

להגדיל את יחס ההמרה

את יחסי ההמרה ניתן להגדיל בצורה משמעותית, אפילו עד 10 אחוזים, בעזרת עבודה נכונה. היכולת לבצע רימרקטינג דרך גוגל היא משמעותית מאוד, ומגדילה מאוד את החשיפה. גם השיטות שעובדות דרך רשת החיפוש של גוגל (הגדלת מספר מילות המפתח), ודרך פייסבוק (צמצום קהלים), הן יעילות מאוד וממנפות את הקמפיין, כך שיהיה אפקטיבי יותר, תוך כדי השקעה מועטה באופן יחסי. החלק המשמעותי יותר של הקמפיין כבר נעשה, וכעת הגיע הזמן להתמקד ולהגיע לאותם אנשים, שצריכים דחיפה קטנה כדי להפוך ללקוחות משלמים. כיום, כמעט כל קמפיין זקוק למינוף, על מנת לסחוט את הלימון עד סופו ולהביא את הקמפיין למקסימום מבחינת השגת היעדים שהוגדרו על ידי הלקוח.

הירשם לניוזלטר שלנו לקבלת מידע נוסף