כאשר מדברים על קניית לידים, יש להבדיל בין לידים חמים לבין לידים קרים.
לידים חמים הם לקוחות פוטנציאליים אשר נחשפו למוצר או השירות ולפרטי העסקה והשאירו פרטים על מנת להמשיך בתהליך הרכישה כלומר, מדובר בלקוחות אשר ממש להוטים לביצוע העסקה וכל שנותר הוא ליצור מולם קשר ולסגור את הפרטים הקטנים בדרך להשלמת העסקה. בדרך כלל, העלות של לידים חמים, תהיה גדולה עקב הערך הרב שהם מביאים איתם ללקוח.
לעומת זאת, לידים קרים, הם לקוחות אשר התעניינו באופן כללי במוצר והשאירו פרטים על מנת לשמוע עליו יותר אך לא בהכרח מתוך כוונה לרכוש אותו אלא על מנת לרכוש לגביו יותר ידע בין אם למטרות השוואה עם מוצרים דומים או למטרות סקר שווקים. בדרך כלל לידים קרים, עלותם תהיה פחותה מאשר לידים חמים.
ישנם מוצרים מסוימים אשר משפיעים על תמחור הלידים לגביהם כלומר, ככל שערך המוצר יהיה יקר יותר, כך הליד יהיה יקר יותר לקניה כך שליד עבור מכונית יוקרה יעלה יקר יותר מאשר ליד למוצרי חשמל מסוימים ויש לקחת זאת בחשבון בבואנו לרכוש לידים למוצרים אותם אנו משווקים.
כאשר אנו מעוניינים למשל למכור רכבי יוקרה, הלידים אותם נרכוש, יהיו שווים עבורנו סכום גדול מאוד משום שבמידה והליד יהפוך ללקוח מן המניין, הוא יכניס עבור החברה מאות אלפי שקלים ולכן עלות הליד תהיה גבוהה יותר מאשר הסכום שהליד אשר מתעניין בקומקום חשמלי יכניס לחברה.
משווקים מורשים זקוקים למאגר לידים חמים באופן מידי וזאת מהסיבה שאין להם את האפשרות לחכות ולבנות בעצמם מאגר לידים אשר ייקח זמן רב ואצל משווקים מורשים, זמן שווה הרבה מאוד כסף ואין להם את הפריווילגיה לחכות.
לידס נט הוקמה בשנת 2019 במטרה מרכזית אחת והיא לעשות לכם סדר בעולם התקשורת כדי שנבצע עבורכם את כל העבודה הקשה ונאפשר לכם לקצור את הפירות האיכותיים. כל עסק משקיע הון רב בתקציבי פרסום ושיווק במדיות השונות על מנת להשיג כמה שיותר לידים
ben@webmedia.co.il
058-7586606
ב.ס.ר 4 – מצדה 7 בני ברק