איך ניתן לשפר את איכות הלידים?

לצפייה בשירותי בניית אתרים | דפי נחיתה | קידום ופרסום | לחץ כאן ותעבור לאתר WEB MEDIA

איך ניתן לשפר את איכות הלידים?

אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור כל מי שבונה אתר אינטרנט או מוכר מוצרים ברשת, הוא לייצר לידים איכותיים. ליד הוא למעשה לקוח אשר התעניין במוצר או בשירות בדרך כזו או אחרת, והוא כזה שאפשר לבצע דרכו מכירה. הלידים יכולים להגיע מכל מיני מקומות, ומכל מדיה, כולל מדיה כתובה, אם כי מרבית הלידים מגיעים כיום מהאינטרנט. המערכות של האינטרנט הם משוכללות ויכולות לייצר טירגוט מדויק על מנת לייצר לידים איכותיים. עם זאת, לכל עסק יש את היכולת להגדיל ולשפר את איכות הלידים, בעזרת כמה צעדים שאולי נראים מורכבים, אך למעשה הם פשוטים מאוד.

איכות על פני כמות

כמות לידים זה דבר חשוב, אך האיכות שלהם חשובה יותר. ליד איכותי מונע בזבוז זמן, שכן אפשר לבצע את המכירה בצורה מהירה ומדויקת יותר. יש הרבה מאוד אנשים שלוחצים על לינקים ברשת מבלי להבין לאן זה יוליך, או כאלו שלא מקבלים מספיק מידע, ולא מקליקים כי הם מחפשים עוד. לכן, חשוב מאוד לשפר את איכות הלידים בעזרת כמה צעדים שנראים עבור חלקנו כטריוויאליים. הדבר החשוב ביותר הוא הוספת מספר טלפון בצורה בולטת לכל עמוד נחיתה או באנר. מרבית האנשים מבצעים חיוג דרך הטלפון ולא נכנסים ללינקים דרך המחשב. זהו אלמנט חשוב מאוד שמייצר ליד חזק מאוד.

טפסי לידים ועמודי קליטה

פעולות נוספות שחשוב לעשות הן הוספת לחצן חיוג צף בגלישה ממכשירים ניידים, כך שאנשים יוכלו לייצר טלפון בקליק, ולא להסתבך עם עזיבת הדף. מה שחשוב הוא להוסיף עמודי קליטת לידים בכל עמוד באתר, כדי להפוך את התהליך לנוח עד כמה שניתן. יש להוסיף גם טופס לידים בתוך פופ אפ או סלייד אין באתר, מפני שאלו אלמנטים שגורפים את תשומת הלב של הגולש בצורה אבסולוטית, ומזכירים לו כיצד אפשר לקדם את תהליך יצירת הקשר. העדיפות היא גם להבליט את עזרי ההמרה באתר באופן משמעותי. כך, יהיה אפשר לייצר לידים חמים ואיכותיים, שייעלו את עבודת אנשי המכירות ולבטח יגדילו את ההכנסות עם הזמן.

הירשם לניוזלטר שלנו לקבלת מידע נוסף