איך מייצרים לידים?

מעט על שירות יצירת לידים לעסק

הרוב המכריע של העסקים לא מוצא את הזמן לייצר את הלידים בעצמם.
פעם בכמה זמן אפשר להשקיע ולהקים מערך פרסום או להעסיק איש פרסום וגם לנהל את זה אבל, זה לוקח זמן.

בעת יצירת לידים לעסק

בשיחת ייעוץ איתנו נדע לאבחן מהו הקמפיין הטוב ביותר עבורכם על פי סוג העסק שלכם. לדוגמה: אצל מסעדות נרצה לבצע קמפיין ברשת החיפוש עם כפתור שיחה ייעודי. ולעומת זאת באתר סחר נבצע קמפיין שופינג להצגת המוצרים. 

ניהול לא נכון של לידים עסקיים עלול לגרום לעסק שלך להיראות רע או לא פעיל. 

להבין בקצרה מה אנחנו עושים:

 
  1. מחקר מילות מפתח
  2. בונים אסטרטגיית פרסום מותאמת לצורכי הלקוחות
  3. אופטימיזציה בכל שלב מהתהליך
  4. חיבור לכלי מדידה וניתוח נתונים
  5. הטמעת פיקסלים באתר

בניית אסטרטגיית שיווקית

נבנה איתכם ביחד אסטרטגיה שיווקית מסודרת וברורה שתכלול ניהול תקציב, הגדרת יעדים ובניית קהל לקוחות פוטנציאלים. תהליך זה מצריף שיתוף פעולה מהלקוח וביחד נבנה אסטרטגיה שיווקית נכונה כך שניתן יהיה למדוד את קצב ההתקדמות. בסוף התהליך נקבל תוכנית שיווקית שבה ניקח את כל הנקודות שבנינו בשלב האסטרטגיה.

בניית תקציב פרסום

קביעת תקציב שיווקי תשפיע על המיצוב של העסק ועל בחירת ערוצי המדיה לפרסום. אנו מתייחסים לכל תקציב בין אם הוא קטן או גדול לתקציב שאפשר להוציא ממנו את המקסימום. יש מספר ערוצי פרסום והכי מומלץ מבינהם הוא קידום אורגני, שכן הוצאותיו מימנליות להבדיל מפרסום בתשלום 

הגדרת יעדים

הגדרת יעדים שנתיים להתקדמות העסק: האם עמדנו ביעד? או שצריך לשנות אסטרטגיה? לאחר תקופה שאתם עובדים עם האיש שיווק שלכם, הלקוח יוכל למדוד את הגעתו ליעד. הגדרת יעדים לאתר, או מוצר יכולה להיות בפרמטרים של מכירות, חשיפה, שיח סביב הנושא או צפיות במוצר. :

סוגי לידים על פי קמפיין

קמפיין ברשת החיפוש נועד למי שרוצה שהעסק שלו יופיע ללקוחות שמחפשים בדיוק את השירות שאנחנו מוכרים

קמפיין לרשת המדיה 

קמפיין שמשכיר שטחי פרסום באתרים או במילים אחרות, קמפיין באנרים. מתאים לרימרקטינג בעיקר והגעה לקהלים חדשים.
יש לכם חנות מוצרים? זה הקמפיין הנכון ביותר עבורכם. 

קמפיין יוטיוב 

מציעים מוצר או שירות אינטרנטיים? סרטון הסבר קצר יכול לעשות את כל עבודת השיווק